Ievietots: 11. Maijs, 2021
Konkursa pusfināls

30. aprīlī noslēdzās aprites ekonomikas spēles programmēšanas konkursa “Iegriez pasauli!” pirmā kārta. Konkursā aicinātas piedalīties skolēnu komandas, katrā komandā - ne mazāk kā trīs skolēni un viens pieaugušais - komandas kapteinis (skolotājs, skolas direktors, vecāks, mentors u.tml.). 

Kopā tika ieniegti 9 komandu: “3 Vīri” (Babītes vidusskola), “Internets izzudis” (Siguldas valsts ģimnāzija), “BIO” (Learn IT), “Nātrīši” (Salaspils 1. ģimnāzija), “Mazie zvirbuļi” (Skrundas vidusskola), “Team Datorium” (Datorium), “Failed Nodes” (Ventspils Valsts 1. ģimnāzija), “Crocki” (Jelgavas 5. vidusskola) un “Pikantie Pitoni” (Rīgas Valsts 1. ģimnāzija) konkursa radošās idejas un risinājumi.

Konkursa žūrija, Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā , nevalstiskās organizācijas “Eiropas Kustība Latvijā” pārstavju un pieaicināta datorikas eksperta sastāvā, rūpīgi iepazinās un izvērtēja komandu piedāvātās spēles idejas, to atbilstību darba uzdevumam, komandu ideju oriģinalitāti, māksliniecisko sniegumu, koda sarežģītību un darba kvalitāti. Rezultātā 4 komandas: “BIO”, “Nātrīši”, “Team Datorium” un  “Failed Nodes” ir uzaicinātas savas idejas prezentēt tiešsaistē š. g. 18. maijā.

Konkursa mērķis ir konkursa kārtībā izvēlēties komandu, kas izstrādās aprites ekonomikas digitālo spēli “Iegriez pasauli!” līdz 2021. gada 1. augustam. Konkursa uzvarētāji saņems naudas balvu 1000 EUR. 

Saziņai par konkursu, zvanīt pa tālruni: 22144144, e-pastā, rakstīt uz adresi esmaja@esmaja.lv